Η αλήθεια είναι ότι οι συνέπειες από τις αλλαγές που εφαρμόστηκαν στον αλγόριθμο του Facebook δεν έχουν γίνει πλήρως αντιληπτές. Οι συνακόλουθες αλλαγές στο newsfeed των δισεκατομμυρίων χρηστών του Facebook απασχολούν από τον απλό χρήστη ως τους εκδοτικούς κολοσσούς των media, οι οποίοι ιχνηλατούν το νέο τοπίο και προσπαθούν να επαναπροσδιορίσουν τη θέση τους.
Ο επικεφαλής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, έκανε γνωστό ότι, έως σήμερα, έχει υπάρξει μείωση του χρόνου των χρηστών κατά 5% περίπου ή 50 εκατομμύρια ώρες τη μέρα. Μείωση υπήρξε και στα βίντεο που γίνονεται viral.
Οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες έφθασαν τα 2,13 δισεκατομμύρια στο τέλος του 2017, ενώ οι ενεργοί ημερήσιοι χρήστες τα 1,4 δισεκατομμύρια κατά μέσο όρο (αύξηση 14% έναντι του Δεκεμβρίου 2016). Είναι πάντως αξιοσημείωτη η -για πρώτη φορά στην ιστορία του Facebook- μείωση των ημερήσιων χρηστών του στις ΗΠΑ και τον Καναδά κατά περίπου 700.000, όπως γνωστοποίησε το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο. Ο 33χρονος Ζάκερμπεργκ είπε ότι οι αλλαγές στους αλγόριθμους που καθορίζουν την εμφάνιση των ειδήσεων στους λογαριασμούς των χρηστών, θα ωφελήσουν την εταιρεία σε βάθος χρόνου, ενώ χαρακτήρισε το 2017 «ένα δυνατό, αλλά επίσης δύσκολο έτος».
«Το τελευταίο τρίμηνο, κάναμε αλλαγές έτσι ώστε να παρουσιάζουμε λιγότερα βίντεο και να εξασφαλίσουμε ότι ο χρόνος του κόσμου ξοδεύεται καλά. Συνολικά, κάναμε αλλαγές που μείωσαν τον χρόνο που ξοδεύεται στο Facebook κατά 50 εκατ. ώρες κάθε μέρα. Με το να επικεντρώνουμε σε συνδέσεις με μεγαλύτερο νόημα, η κοινότητά μας και η επιχείρηση θα γίνει πιο δυνατή μακροπρόθεσμα», έγραψε ο Ζάκερμπεργκ.
Επίσης ανακοίνωσε ότι η κοινότητα του Facebook συνεχίζει να αναπτύσσεται με περισσότερους από 2,1 δισ. χρήστες κάθε μήνα και 1,4 δισ. ανθρώπους που το χρησιμοποιούν καθημερινά. «Τα έσοδα της επιχείρησης αυξήθηκαν 47% σε ετήσια βάση, στα 40 δισ. δολάρια».
Τα κέρδη του Facebook για το τέταρτο τρίμηνο ήταν λιγότερα από τα αναμενόμενα λόγω της φορολογικής αναθεώρησης που ψηφίστηκε πρόσφατα στις ΗΠΑ, ενώ οι πωλήσεις του ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών.
We just announced our quarterly results and community update. Our focus in 2018 is making sure Facebook isn't just fun,…
Δημοσιεύτηκε από Mark Zuckerberg στις Τετάρτη, 31 Ιανουαρίου 2018