To Facebook πολιορκήθηκε από αιτήματα που αφορούν το πρόβλημα των «ψεύτικων ειδήσεων» μετά τις κατηγορίες και την ανάλυση του BuzzFeed που απέδειξε ότι οι αλγόριθμοι ευνόησαν την προπαγάνδα υπέρ της Δεξιάς του Τραμπ. Υπάλληλοι του FB έδωσαν πολλά στοιχεία στο BuzzFeed αφού και οι ίδιοι είχαν αρχίσει να ανησυχούν για το πόσο εύκολα «περνάνε» οι ψεύτικες ειδήσεις στο σύστημά τους. Ο Μπάρακ Ομπάμα, το πιό διάσημο θύμα αυτού του διαδικτυακού περιβάλλοντος που δεν ενδιαφέρεται για το γεγονός αλλά για ο,τιδήποτε μπορεί να αυξήσει τις επισκέψεις στον ιστότοπο, είπε ότι αν τα κοινωνικά δίκτυα συνεχίσουν να προβάλλουν αληθινές και ψεύτικες ειδήσεις χωρίς να κάνουν καμιά διάκριση μεταξύ τους σε λίγο «δεν θα ξέρουμε τί να προστατεύσουμε».
Τελικά, φαίνεται ότι ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ άκουσε το καμπανάκι συναγερμού και ανακοίνωσε τα επτά πρώτα βήματα του δικτύου προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ψεύτικες ειδήσεις.
«Μερικές από αυτές θα δουλέψουν και κάποιες όχι» παραδέχθηκε ο Z. στην ανάρτησή του. Η ειρωνεία της τύχης ή και για του λόγου το αληθές είναι ότι, ακριβώς δίπλα στο ποστ, φιγουράρουν (έστω και για λίγο) δύο ψεύτικες διαφημίσεις.
Παρά αυτό που υποδεικνύει η εικόνα και ο τίτλος της καθεμιάς, η πρώτη, εάν πατήσεις, σε βγάζει σε μια ιστοσελίδα όπου πωλείται ένα προιόν μυικής ενδυνάμωσης και η άλλη σε μια αποκλειστική προσφορά ενός προγράμματος ενδυνάμωσης δακτύλων (!).